Friday 12 May 2017

چگونه خانه ای راحت و مدرن داشته باشیم؟

چگونه خانه ای راحت و مدرن داشته باشیم؟

یکی از دلایل اصلی از مد افتادن خانه های دهه 1970 عملکرد ضعیف طراحی نمای آنها بود. فقدان وجود سنگ انتیک و سنگ مصنوعی در طراحی های یاد شده یکی از این عوامل بود.
علت دیگری که میتوان به آن اشاره کرداین بود که طراحی های مدرن در زیبایی شناسی از زمان خود جلوتر بودند و فراتر از عملکرد فنی مواد موجود در دسترس طراحان و سازندگان خانه بودند. افزایش قیمتهای انرژی در اواسط دهه 1970 باعث شد گرمایش و خنک ساختن این خانه ها هزینه بر شود و صاحب خانه ها را مجبور به پرداخت هزینه های گزاف برای پرداخت قبوض کرد.
در کنار هزینه های گرمایش و سرمایش، به دلیل استفاده از دیوارها و پنجره های بادگیر با توجه به سیستم مکانیکی نا مساعد، خانه ها راحت نبودند. در ادامه این مطلب چند راهکار برای بهبود راحتی خانه های مدرن را بررسی خواهیم کرد.

سنگ مصنوعی و سنگ انتیک و سنگ آنتیک دکوری و دکوراتیو در تزئیین نمای دکوراسیون ساختمان راحت و مدرن1
عوض کردن پنجره ها

شیشه های بزرگ با فراهم آوردن فضای داخلی روشن و اتصال بیرون و درون خانه جزو ویژگی های کلیدی خانه های مدرن است. این شیشه ها هم هزینه بر هستند و هم بار گرمایش و سرمایش چشم گیری را به دنبال دارند. اگر شیشه ها به طرف شمال باشند و از نور خورشید دور باشند در زمستان حرارت خود را از دست می دهند، اگر به طرف غرب باشند در تابستان حرارت بیش از حدی را از خورشید دریافت می کنند. به همین دلیل بسیاری از خانه های قدیمی هنوز هم پنجره های تک قطعه ای خود را حفظ کرده اند.
پنجره های خود را برای زیبایی، راحتی و ذخیره انرژی تغییر دهید.
پنجره های دو جداره یا سه دجاره پر شده با گاز آرگون امروزه عایق های بهبود یافته ای هستند که در دسترس قرار دارند. برای جلوگیری از افزایش دما، شیشه هایی طراحی شده اند که از نفوذ گرمای خورشید جلوگیری می کنند.
قاب پنجره ها نیز برای داشتن یک شکاف حرارتی بین داخل و خارج از خانه دارای اهمیت خاصی هستند. به طراحی مدرن JA Design در لس آنجلس توجه کنید، در این طراحی از اضافه کردن پنجره برای افزایش فضا و بهبود دید رو به اقیانوس استفاده شده است. با توجه به فن آوری امروز، بدون دستکاری طراحی خانه دستیابی به چنین رویکردی امکان پذیر است.
پنجره های فلزی خانه های مدرن خطوط دید واضح و برش های عمودی باریکی داشت. در حال حاضر تنها چند شرکت وجود دارد که پنجره های فولادی با عملکرد حرارتی خوب را ارائه می دهند.
پنجره های دو جداره:

درک قطعات - راحتی با عایق کردن

سنگ مصنوعی و سنگ انتیک و سنگ آنتیک دکوری و دکوراتیو در تزئیین نمای دکوراسیون ساختمان راحت و مدرن2
یکی از زیبایی های خانه های مدرن قرون وسطی ایده های مدرن نمایش ساختار خانه بود که این تغییری جدید از طراحی سنتی بود که ساختار خانه را با دیوار پوشهای تمیز پوشش می داد و جذابیت خاصی به خانه می داد، همچنین فضایی مناسب برای عایق کاری ایجاد می کرد.
سقفهای الوار دار:
 اینگونه سقف ها جزء کلیدی طراحی های مدرن خانه های قرون وسطی بود. به منظور حفظ زیبایی این ویژگی می توان عایقی به بالای سقف اضافه کرد.
سنگ مصنوعی و سنگ انتیک و سنگ آنتیک دکوری و دکوراتیو در تزئیین نمای دکوراسیون ساختمان راحت و مدرن5
یک روش فوق العاده استفاده از تخته های سفت و محکم همراه با مانع هوا در بالای سقف است. ظاهر داخلی خانه حفظ می شود و سطح بالایی از عایق به دست می آید. این روش مشکل مناطق برفی را نیز حل می کند به این صورت که گرما از طریق سقف بیرون می رود و برف ها را به طور یک نواخت ذوب می کند.
دیوارها. چالش اصلی این است که از نشت هوا جلوگیری شود همانند طراحی هایی که در قرون وسطی خانه هایی در Bay Area توسط Koch Architects بازسازی شد. استفاده از محصولات فومی جدید بسیار موثر است.

سنگ مصنوعی و سنگ انتیک و سنگ آنتیک دکوری و دکوراتیو در تزئیین نمای دکوراسیون ساختمان راحت و مدرن3
گرمایش از کف :

قدمت گرمایش از کف به رومی ها برمی گردد. روشی استاندارد با استفاده از جایگذاری لوله ها در کف ساختمان و گرم کردن کف و تامین گرمای اتاق با جاری شدن آب گرم در لوله ها. زمانیکه این روش به خوبی اجرا شود یکی از راحت ترین منابع گرما را خواهید داشت.
سنگ مصنوعی و سنگ انتیک و سنگ آنتیک دکوری و دکوراتیو در تزئیین نمای دکوراسیون ساختمان راحت و مدرن6
در خانه های مدرن قرون وسطی از رادیاتور استفاده می شد که معمولا عملکرد ضعیفی داشت. به طور معمول، لوله های سیستم گرمایشی رادیاتور را در قسمتی عمیق از کف قرار می دهند به همین دلیل بخش اعظمی از گرما به زمین منتقل می شد و از دست می رفت همچنین کنترل این نوع سیستم گرمایشی به سختی امکان پذیر است.

سنگ مصنوعی و سنگ انتیک و سنگ آنتیک دکوری و دکوراتیو در تزئیین نمای دکوراسیون ساختمان راحت و مدرن4
نحوه اضافه کردن یک سیستم گرمایشی رادیاتور

بهترین راه جایگذاری لوله های گرمایشی در بالای لایه بتنی به همراه یک لایه عایق بین لوله ها و لایه بتنی است. این روش باعث افزایش کارایی سیستم می شود.
سنگ مصنوعی و سنگ انتیک و سنگ آنتیک دکوری و دکوراتیو در تزئیین نمای دکوراسیون ساختمان راحت و مدرن7
در دوران قرون وسطی، لایه بتنی مستقیما روی زمین ریخته می شود. روش جدید ضد آب کردن بالای لایه و نصب عایق است. این روش دمای داخل خانه و لایه بتنی را متعادل می کند چون در تابستان برای جلوگیری از تراکم لایه بسیار مهم است.

No comments:

Post a Comment